Lips like sugar caramelized popcorn… Review

Eindelijk zag ik mijn vriendinnetjes uit New York weer! We hadden afgesproken in de mooie stad Utrecht en ik was helemaal happy. Net een paar dagen geleden was ik jarig geweest, en had een super mooie matte lipstick gekregen (MAC – Kinda Sexy) die ik natuurlijk dol enthousiast wilde uitproberen. Zonder iets te weten liepen we de Douglas naar binnen waar ze een MAC Counter hadden, yessss nu kan ik een mooie concealer kopen dacht ik. Maar natuurlijk bleef het niet alleen bij concealer.
Rustig was ik bij alle mooie make up aan het kijken totdat ik opeens schrok van wat ik in de spiegel zag. M’n mooie kinda sexy lippen waren niet zo sexy meer, want m’n lippen waren helemaal kapot, voornamelijk zag je schilfers. Dit kon echt niet. Gelijk ging de matte lipstick er vanaf, die ik er had opgesmeerd terwijl m’n lippen veel te droog ervoor waren. En een mooie crèmige lipstick ging er maar op, (MAC – Cream in your Coffee).

Finally I saw my friends from New York again. We met in Utrecht (a city in the Netherlands). A few days before it was my birthday, and I got a really pretty matte lipstick (MAC – Kinda Sexy) and of course I wanted to try it on. Without knowing anything we walked into the beauty store were they had a MAC counter, which made me really excited, cause I needed a concealer. But of course I walked out the store with more than just a concealer..
When I was walking around in the store looking at all the pretty make up, I was shocked when I looked into the mirror. My “kinda sexy” lips weren’t that sexy anymore.. they were completely dried out. So immediately I put off the matte lipstick and tried on a more creamy lipstick (MAC – Cream in your Coffee) which made my lips already feel better.

12299209_10205593955264957_3609249084036249859_n (2)

 

Eventjes later toen ik mijn lip struggles alweer was vergeten liepen we rond te neuzen bij Lush, waarbij we een heerlijke hand scrub hadden gekregen, en de koopverslaafde in mij was er alweer klaar voor om z’n slag te slaan. Ik wilde alles zien en bekijken, ze hadden zelfs tandpasta. Maar daarnaast stonden allemaal potjes wat er ook wel aantrekkelijk uitzag. “lip scrub” stond erop, hey die moet ik hebben dacht ik. Een lip scrub genaamd “Popcorn” kon ik officieel de mijne noemen, en ik kon niet wachten om hem uit te proberen en mijn schrale lippen als sneeuw voor de zon te zien veranderen.

After a while I already forgotten the whole lip situation, so a this point we were walking around in Lush, on of my favourite stores. We got a really nice hand scrub, which awoke the shopaholic in me. I wanted to see everything, they even had toothpaste. But next to the toothpaste there were these little jars, and I wanted to know what it was.. (of course). “Lip Scrub” it said, exactly what I needed. I walked out of the store being the proud owner of the “Popcorn Lip Scrub” and I couldn’t wait to try it out and have soft lips again.

P1020553 (2)P1020552 (2)P1020556 (2)P1020555 (2)P1020558 (2)

Mijn lippen worden heerlijk zacht nadat ik ze heb gescrubt, ik testje deze scrub vroeg in de morgen, wat niet zo’n een goed idee was. Ik was nog niet klaar voor de onwijs zoete smaak van dit goedje, de smaak van karamel kwam echt naar voren.
Ik probeer mijn lippen niet te vaak te scrubben omdat ik ervan uit ga dat dat ook niet zo goed is voor mijn lippen, bang dat ik ze dan stuk scrub.
Wanneer mijn lippen droog worden, of voordat ik een matte lipstick op doe dan scrub ik ze.
Helemaal blij ben ik met de aanschaf van deze lip scrub, van een van mijn favoriete merken: Lush. Nooit meer hoef ik bang te zijn dat mijn lippen er verschrikkelijk uitzien.

My lips got really soft after scrubbing them, the only downside was that I tried it out early in the morning so I wasn’t ready for the really sweet caramel taste.
I am trying to not scrub my lips too often, because I think that my lips cannot handle that. Whenever my lips get dry, or I am about to wear a matte lipstick,  I scrub my lips.

I am really happy with the purchase of this lip scrub from one of my favorite brands Lush. 

4 thoughts on “Lips like sugar caramelized popcorn… Review

Leave a Reply

