MAC x Zac Posen

M’n hartje begon sneller te kloppen toen ik de nieuwsbrief van MAC weer binnen kreeg in mijn mailbox. Een nieuwe lijn in samenwerking met Zac Posen. Op en top vrouwelijk kleuren stond er in de email. And yes indeed.
De kleuren van de lipsticks zijn: Sheer Madness, Darling Clementine en Dangerously Red. Ik koos voor de Sheer Madness omdat felle kleuren lipsticks mij al snel flets maken.
Toen ik de prep + prime transparant finishing powder er tussen zag staan, werd ik dol gelukkig. Degene die ik heb is namelijk bijna op. Deze witte poeder zie je niet op de huid, hij zorgt ervoor dat je make-up blijft zitten en dat je gezicht niet zo gaat glanzen.
De verpakking van de producten vind ik ook echt super mooi met de gouden details. Bekijk de foto’s hieronder en oordeel zelf.

My heart skipped a beat when the newsletter from MAC came into my inbox, a collaboration together with Zac Posen. Feminine colors it said, and yes indeed. The lipstick comes in three colors: Sheer Madness, Darling Clementine and Dangerously Red. I choose for the Sheer Madness because bright colors make me look pale. When I saw the prep + prime transparant finishing powder, I couldn’t be happier. The one I have is almost done. You cannot see this white powder on your face but it makes sure that your make-up stays put and that your face isn’t going to shine. 
I also love the packaging of the products, with the golden details. Take a look at the pictures below and judge for yourself. 

maccosmetics.nl 

P1020590 (2)P1020592 (2)P1020599 (2)P1020608 (2)P1020605 (2)

Leave a Reply

