Dr. van der Hoog beauty masks review

Het is tijd om te ontspannen en je gezicht een boost te geven! Met de maskers om samen met je vriendinnen te delen. Zelf heb ik “glitter glow” en “big fun bubblegum” getest.

It’s time for a pamper evening and give your skin a boost! With these beauty masks to share with your friends. I tried out “glitter glow” and “big fun bubblegum”

 

Glitter glow, glamour boost

Ik moet eerlijk zeggen dat deze een beetje een mannelijke parfum lucht heeft, of mijn reuk organen werken niet helemaal goed of het betekend dat het tijd is om vriendlief erbij te pakken! Om niet alleen te “Netflix and chill” maar ook om jullie huid een glamour boost te geven! (Dat zal ie vast en zeker heel leuk vinden!)

Peel off maskers zijn eigenlijk echt wel mijn persoonlijke favoriet. Misschien omdat ik lui ben? Maar je kan ze gewoon zo lekker makkelijk van je gezicht aftrekken. En dat voelt ook nog eens zo grappig! Net alsof je een slang bent die van huid verwisselt.

Honestly this one kinda smells like man perfume, I don’t know if my olfactory organs are just completely confused or maybe it’s just time to grab your boyfriend, to not only “Netflix and chill” but to also give your skins a glamour boost. (I’m sure he would love this)

Peel off masks are actually my favorite kind off beauty masks. Perhaps because I’m lazy. It works so easily to just peel them off, and it always makes me giggle thanks to the fact that it feels like you’re  a snake whom is changing skin.

P1020571 (2)P1020588 (2)

Big fun bubblegum, moisturizing boost

Ik had het eerlijk gezegd niet verwacht, maar deze cremige substantie ruikt echt onwijs erg naar kauwgom! Heerlijk zoet. Lekker een dikke laag opsmeren zodat je net een spookje lijkt. Hij brandde een klein beetje rondom mijn neus, waar ik vrij grote poriΓ«n heb. Maar het was vast aan het schoon branden. Hij trok redelijk snel m’n huid in waarbij ie een tikkeltje hard aanvoelde. Na het afspoelen kan ik echt wel voelen aan mijn huid dat ie een moisturizing boost heeft gehad. Dit is denk ik dus wel een afrader voor mensen met een vette huid.

I actually didn’t really expect that this creamy substance would have such a bubblegum smell. It is oh so sweet! Just smear a thick layer, until you look like a ghost. It irritated a little bit around my nose, but that is probably because I have some large pores overthere. And the irritating feeling probably meant that the mask was cleaning my face. After washing the mask off I could feel that it really gave my face a moisturizing boost. So I don’t recommend this mask to people with oily skin.

P1020629 (2)P1020627 (2)

  

Meerder producten zijn te vinden op // More products can be found on
https://www.drvanderhoog.nl/

Facebook // Tumblr // Instagram // Bloglovin

One thought on “Dr. van der Hoog beauty masks review

Leave a Reply

