Anastasia Beverly Hills Gleam Glow Kit

Rustig was ik een beetje Facebook aan het door scrollen, en voor ik met m’n ogen kon knipperen was ik €50,- aan het uitgeven. Maar beauty lovers zijn natuurlijk ook onwijze rekenwonders, €50,- voor 4 geweldige poeders eigenlijk maar €12,50 per stuk dus.
Anyway, ik kwam dus op Facebook een advertentie tegen van Anastasia Beverly Hills over deze Glow Kit Gleam en de Glow Kit genaamd That Glow. Ik was in eerste instantie niet van plan om hem gelijk te kopen, ik dacht dat komt misschien wel ooit. Tot ik erachter kwam dat het limited editions zijn. Ik heb gekozen voor Gleam vanwege mijn lichte huidskleur. That Glow heeft wat donkere kleurtjes en ik denk dat die mij minder mooi zullen staan.

Scrolling through Facebook is a daily habit of mine, but yesterday I came across an advert from Anastasia Beverly Hills about Glow Kit Gleam and a Glow Kit named That Glow. So before I could possibly even blink my eyes €50,-were gone from my bank account. But well €50,- for 4 powders, so actually just €12,50 per powder. At first I didn’t want to buy the kit immediately but when I saw that it are limited editions, I just kind a had to. I chose for Gleam because of my light skin tone, That Glow has some darker colors so I guess that would look less pretty on such a pale face.  

P1020690 (2)P1020692 (2)P1020693 (2)P1020703 (2)

Deze borstel gebruik ik om de poeders aan te brengen op mijn cheekbones. Hij brengt ze hartstikke mooi aan en werkt fijn.  (Number 8, Make-Up Studio)

I use this brush to apply these powders on my cheekbones. It applies so beautifully and works so nicely. (Number 8, Make-Up Studio)

P1020704 (2)P1020708 (2)

Vooral de twee onderste kleurtjes vind ik echt prachtig, en perfect voor mijn lichte huid.

I especially like the two bottom colors, they are just perfect for my light skin tone. 

 

Ik ben echt onwijs blij met deze aankoop en ben dan ook hartstikke benieuwd naar wat jullie van de kleurtjes vinden. Let me know!

All I can say is that I am incredibly happy with my purchase. I really wonder what you guys think about these powders. Let me know!

Facebook // Tumblr // Instagram // Bloglovin

One thought on “Anastasia Beverly Hills Gleam Glow Kit

Leave a Reply

