Brand Review – MODELSOWN +GIVEAWAY

Onlangs kwam er een mailtje in mijn inbox van beauty88.nl dat zij voortaan ook het merk MODELSOWN, gingen verkopen. Aangezien ik nogal een nieuwsgierig typetje ben. Ging ik gelijk even kijken. Ik kon het niet weerstaan om een mooi oogschaduw palette te kopen. Ik heb gekozen voor Wonderland, vanwege de kleuren. Mooie frisse kleuren die ik nog niet in mijn collectie had. De palette was een beetje vies toen ik hem binnen kreeg. Maar ik vind de verpakking erg mooi en passend bij de frisse kleuren.
Onlangs heb ik 4 kleurtjes kunnen gebruiken toen ik naar een High Cocktail ging (echt een aanrader! Heerlijke cocktails gedronken met lekkere hapjes erbij). Ik was erg enthousiast, perfecte kleurtjes voor een mooie zachte maar toch glamorous look.

Recently I got an email from beauty88.nl, that they are going to sell MODELSOWN. Because I am quit a curious type, I had to check it out. I decided to order a eyeshadow palette. I’ve chosen for Wonderland because of the fresh colors, which I didn’t have in my collection. The palette was a bit smudgy when I got it, but I just love the packaging. It really matches the fresh colors. So when I had a High Cocktail (I highly recommend you to this some day, delicious cocktails with amazing appetizers) I used 4 colors of the palette. I was very pleased with the result, the colors are just perfect for a soft yet glamorous look. 

P1030097 (2)P1030098 (2)P1030101 (2)

Ook had ik een liquid lipstick besteld, aangezien ik erg tevreden ben over mijn andere liquid lipstick. En ik ben al tijden opzoek naar een lip sealer, dus deze bestelde ik ook maar gelijk. De verpakking vind ik een beetje kinderlijk en ik had dan ook geen hoge verwachtingen.Maar de lipstick (zonder de lip sealer gebruikt) blijft de hele(!!!) avond zitten. Dit heb ik niet met veel van mijn lippenstiften. Aangezien dit echt boven mijn verwachtingen was. Heb ik bedacht om één van jullie hier ook blij mee te maken. De liquid lipstick en de lip sealer, kunnen dus binnenkort van jou zijn. Het enigste wat je hoeft te doen is via de comments te laten weten waarom jij dit zou moeten winnen.

I also ordered a liquid lipstick, because I am so happy with my other one. For ages I’ve been looking for a lip sealer, so when I saw they had one I just had to order it. I think that the packaging is a bit childish so I really didn’t have any high expectations. But the lipstick (used without the lip sealer) stays on all night(!!!) Usually I don’t have this result with my lipsticks. So this really was above my expectations. And because I am so pleased with it, I decided that I want to make one of you happy with the lipstick and the lip sealer. So very soon they can be yours. All you have to do is comment down below why you think you should win this. 

P1030105 (2)giveaway

Zondag 31 juli maak ik de winnaar bekend!
Winner will be announced Sunday, July 31.

Facebook // Tumblr // Instagram // Bloglovin

Leave a Reply

