10 things that make me utterly happy. 

Een lijstje met dingen die mij blij maken! (in een willekeurige volgorde)
Just a list of things that make me oh so happy. (Not in a particular order)

1. Spending time with my family/ Samen zijn met mijn familie
2. When my outfit is on point. / Wanneer mijn outfit on point is
3. Receiving the make-up that I ordered / Make-up dat ik heb besteld, binnen krijgen
A present from me, to me.
4. Baths (especially with a Lush bath bomb) / In bad gaan (vooral met een Lush bad bomb)
5. Travelling / Reizen
6. My boyfriend (especially when he is motivating me to reach certain thing)  / Mijn vriendje. (Vooral als hij me probeert te motiveren, om bepaalde dingen in mijn leven te bereiken)
7. Tea  / Thee
8. Watching Netflix / Netflix kijken
9. Reading a good book / Een goed boek lezen
10. Going to festivals with my friends / Festivals bezoeken met vrienden

Leave a Reply

